LS Central

Kiskereskedelmi vállalatirányítási rendszer kasszával és webshoppal

LS Central a Microsoft Dynamics 365 Business Central-hoz

Egy rendszer vállalatirányításra, kereskedelemre és vendéglátásra.

 

Mennyivel könnyítené meg az Ön és kollégái munkáját, ha üzlete készleteit, raktárait, boltjait, akcióit, pénzügyi-, vevői-, szállítói nyilvántartásait naprakészen átlátná?

A tapasztalatok azt mutatják, hogy egy ilyen lehetőséggel a helyes vezetői döntések száma megsokszorozódik. Nos, az LS Central kereskedelmi vállalatirányítás megoldás éppen ezt teszi lehetővé Önnek.

Több vásárlót érhet el, ha

Kereskedelmi vállalatirányítási rendszert alkalmaz:

Vásárlók elérésének eszközei:

Mobil App | E-mail hírlevél | Eladók ösztönzése | Web | Mobil optimalzált web | Hírdetés | Kasszánál keresztértékesítés | E-kereskedelem | Hűségprogram

Microsoft Dynamics 365 LS Central kereskedelmi vállalatirányítási rendszer felépítése:

Mely iparági területekre alkalmazható?

Ruházat | Vendéglátás | Élelmiszer | Gyorsétterem | Utazás | Gyógyszertár |Műszaki cikk | Benzinkút | Bútor | Kisállat
Kereskedelmi vállalatirányítás

Miért érdemes kereskedelmi vállalatirányítási rendszert választani?

Nemzetközi fejlesztő cég és csapat az izlandi székhelyű Ls Retail ehf. 25 éve kereskedelem szolgálatában, hogy Ön a legjobb kereskedelmet támogató szoftvert kapja: https://lsretail.com/

  • Nemzetközi ügyfélkör
  • több, mint 130 országban telepített LS Central rendszer
  • 4.900 ügyfél világszerte
  • 74.000 bolt, étterem és üzemanyagtöltő állomáson telepített megoldás

Nemzetközi és hazai referenciák:

Homasita
Hard Rock Cafe
SportVision

A Kereskedők kihívásai és megoldásaink:

A kereskedők általában a költségeket, a sokféle nem integrált rendszert, az üzletmenet feletti kontrol elvesztését, valamint az elmaradt eladást nevezik meg a legnagyobb kihívásnak és problémának.

Rendszerünk segítségével a szükséges készletek szintje beállítható, a feltöltési ciklus optimalizállható. A Boltvezetők manage-elése tökéletesen kezelhető.

Az egységes integrált rendszer segítségével az adatok rögzítését egyszer kell elvégezni, az operatív irányítás és a számviteli folyamatok összahangoltak.

Jobb ellenőrzési lehetőségeket biztosít az LS Central, mely biztosítja a folyamatok betartását és megelőzi a veszteség elszenvedését.

Az árumozgások a beszerzéstől az eladásig nyomon követhetők, így nincs elveszett árukészlet.

 

360° lefedettség:

Kassza megoldás az ERP-ben integrálva:

Adóügyi nyomtató:

 

Hatékony és megbízható számlanyomtató interfész nélkül, amely készen illeszthető az adóügyi integrátorok saját vezérlőkártyáihoz

  • Egyszerűen testre szabható: Az Epson szabványos utasításkészletét használja
  • A legújabb platform: Az Epson új adóügyi platformjára épül
  • Hatékony: 150 mm/mp nyomtatási sebesség
  • Megbízható: 360 000 óra meghibásodások közötti átlagos üzemidő
  • Alkalmas a magyar jogszabályokban megfogalmazott követelmények teljesítésére
  • Egyszerű kezelhetőség – gyors és precíz papírtovábbítás és papírcsere lehetősége
  • Konfigurálható intuitív felülettel
  • Központilag kezeld az összes kasszát
  • A kassza lehet:
    • Telepített kliens
  • Online adatkapcsolat a központi rendszerrel vagy offline
  • Felxibilis architektúra
  • Hardver független kialakítás
  • Magyarországon online kassza rendeletnek megfelelő engedéllyel rendelkezik

Felkeltettük érdeklődését?

További termékeink: