Microsoft D365 Business Central

Vállalatirányítási rendszer  – ami lefedi a teljes cég működését

Kinőtte az ERP rendszerét?

Biztosan így van, ha:

  • több különálló rendszerben végzi a vállalat a feladatokat
  • Duplikáltan több rendszerben kell adatokat rögzíteni és tárolni
  • Manuális folyamatok mentén zajlik a  napi munkavégzés
  • Nincs elegendő és azonnali riport, amely segítené a mindennapi munkavégzést
  • Biztonsági problémák merülnek fel
Összekötjük az üzleti területeit

A Microsoft Dynamics Business Central segítségével összekötjük a vállalat minden egyes részterületét, ezzel gyorsítva és segítve a hatékony munkavégzést.

Jobb döntésekhez segítjük

A Microsoft Dynamics Business Central azonnal naprakész adatokkal és kimutatásokkal segíti a döntések meghozatalát.

Gyors indulás és növekedés

A Microsoft Dynamics Business Central Rapid Start funkciója segítségével gyorsan használatba vehető és támogatja a későbbi fejlődést, legyen szó új területekről vagy létszám növekedésről.

Ügyfeleink mondták:

 

“A Microsoft Dynamics 365 Business Central-al nem kell többé tárolni az adatokat különálló rendszerekben, amelyek soha nem működnek együtt.”

 

Dolgozzon bárhol, ahol épp kedve tartja

 

Asztali gép, laptop, tablet vagy mobiltelefon?

Minden platformon ugyanaz a funkcionalitás elérhető.

Windows, IOS, Android

Automatizált és biztonságos üzleti folyamatok

 

Az üzleti folyamatok korszerűsítése egyszerűen létrehozható munkafolyamatokkal.

Kövesse nyomon a pénzforgalmat és a biztonságos vásárlási-, hitelkeret hitelesítési- és szállítói fizetési folyamatokat.

Biztosítsa az ellenőrzést és a folyamatok betartását, valamint a vállalati szintű biztonságot.

Lásson teljes átfogó képet cége működéséről

 

Központosított adatok a pénzügy, az értékesítés, a szervíz és ügyvitel nézetből, egységesen, integráltan, ezzel minden igényt kiszolgálva.

A valós idejű adatfrissítés segíti a trendek felfedezését és megelőzi a hibás döntéseket, mindezt nagyszerű használti élmény mellett.

Segíti a kollégáit a megfelelő célok elérésében

 

A mesterséges intelligencia segítségével lehetséges, hogy tudjuk mit és mikor szükséges feltölteni az értékesítési előrejelzések és a dinamikusan frissülő készletinformációk alapján.

Ajánlások a szállítók optimális kifizetésére és a szállítói akciók kihasználására.

Kezelje a költségvetést és figyelje az előrehaladást a rendelkezésre álló erőforrások valós idejű adataival.

Telepítsen egyetlen, átfogó megoldást

  • A rendszerek és folyamatok automatikus összekötése a pénzügyek, az értékesítés, a szolgáltatás és a műveletek kezeléséhez.
  • Csatlakozzon harmadik féltől származó alkalmazásokhoz, például bérszámfejtéshez, banki szolgáltatásokhoz, CRM-hez vagy iparág-specifikus rendszerekhez.

Integráció Microsoft 365-tel

 

Kezelje az ajánlatokat az Outlook felületéről. Készítsen ajánlatokat, dolgozzon fel rendeléseket, hagyjon jóva számlákat anélkül, hogy elhagyná az Outlook felületét.

Férjen hozzá az összes valós idejű adathoz a Microsoft Excel-ből, frissítse az adatokat, eladási rendelések vagy beszerzési megrendelések  adatait.

Szabja testre a kimenő ajánlati és számlakép dokumentumokat Microsoft Word segítségével.

Microsoft Dynamics bevezetéseink:
Eurest
Lignomat
BM HEROS
Footloocker
Nelson
BM Heros Lek
Galldorf
PTG
Brendon
Hard Rock Cafe
Vitál
Carglass
Kézker
ZÁÉV
Smart Digital
Elka Pieterman
Leadec

További termékeink:

Rólunk

Tudjon meg többet cégünkről, filozófiánkról.

Elérhetőségek

Lépjen kapcsolatba velünk személyesen.

 

v

Írjon nekünk

Hozza hozzánk ötleteit vagy IT problémáit, együtt megkeressük a megoldást.

Ügyfélportál

Ön már ügyfelünk?
Lépjen be ügyfélportálunkon.

Filozófiánk

Megérteni, Megalkotni, Működtetni

A három „M” amely az Ön szolgálatában áll az év bármely napján, annak bármely percében, hogy vállalata folyamatosan haladhasson és eredményesen fejlődhessen.

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy értesüljön legújabb megoldásainkról, fejlesztéseinkről: