Kiskereskedelmi vállalatirányítási rendszer kasszával és webshoppal
LS Central a Microsoft Dynamics 365 Business Central-hoz
Egy rendszer vállalatirányításra, kereskedelemre és vendéglátásra.
Mennyivel könnyítené meg az Ön és kollégái munkáját, ha üzlete készleteit, raktárait, boltjait, akcióit, pénzügyi-, vevői-, szállítói nyilvántartásait naprakészen átlátná?
A tapasztalatok azt mutatják, hogy egy ilyen lehetőséggel a helyes vezetői döntések száma megsokszorozódik. Nos, az LS Central kereskedelmi vállalatirányítás megoldás éppen ezt teszi lehetővé Önnek.
Több vásárlót érhet el, ha
Kereskedelmi vállalatirányítási rendszert alkalmaz:
Vásárlók elérésének eszközei:
Mobil App | E-mail hírlevél | Eladók ösztönzése | Web | Mobil optimalzált web | Hírdetés | Kasszánál keresztértékesítés | E-kereskedelem | Hűségprogram
Microsoft Dynamics 365 LS Central kereskedelmi vállalatirányítási rendszer felépítése:
Mely iparági területekre alkalmazható?
Ruházat | Vendéglátás | Élelmiszer | Gyorsétterem | Utazás | Gyógyszertár |Műszaki cikk | Benzinkút | Bútor | Kisállat
Kereskedelmi vállalatirányítás
Miért érdemes kereskedelmi vállalatirányítási rendszert választani?
Nemzetközi fejlesztő cég és csapat az izlandi székhelyű Ls Retail ehf. 25 éve kereskedelem szolgálatában, hogy Ön a legjobb kereskedelmet támogató szoftvert kapja: https://lsretail.com/
- Nemzetközi ügyfélkör
- több, mint 130 országban telepített LS Central rendszer
- 4.900 ügyfél világszerte
- 74.000 bolt, étterem és üzemanyagtöltő állomáson telepített megoldás
Nemzetközi és hazai referenciák:
A Kereskedők kihívásai és megoldásaink:
A kereskedők általában a költségeket, a sokféle nem integrált rendszert, az üzletmenet feletti kontrol elvesztését, valamint az elmaradt eladást nevezik meg a legnagyobb kihívásnak és problémának.
Rendszerünk segítségével a szükséges készletek szintje beállítható, a feltöltési ciklus optimalizállható. A Boltvezetők manage-elése tökéletesen kezelhető.
Az egységes integrált rendszer segítségével az adatok rögzítését egyszer kell elvégezni, az operatív irányítás és a számviteli folyamatok összahangoltak.
Jobb ellenőrzési lehetőségeket biztosít az LS Central, mely biztosítja a folyamatok betartását és megelőzi a veszteség elszenvedését.
Az árumozgások a beszerzéstől az eladásig nyomon követhetők, így nincs elveszett árukészlet.
360° lefedettség:
Kassza megoldás az ERP-ben integrálva:
Adóügyi nyomtató:
Hatékony és megbízható számlanyomtató interfész nélkül, amely készen illeszthető az adóügyi integrátorok saját vezérlőkártyáihoz
- Egyszerűen testre szabható: Az Epson szabványos utasításkészletét használja
- A legújabb platform: Az Epson új adóügyi platformjára épül
- Hatékony: 150 mm/mp nyomtatási sebesség
- Megbízható: 360 000 óra meghibásodások közötti átlagos üzemidő
- Alkalmas a magyar jogszabályokban megfogalmazott követelmények teljesítésére
- Egyszerű kezelhetőség – gyors és precíz papírtovábbítás és papírcsere lehetősége
- Konfigurálható intuitív felülettel
- Központilag kezeld az összes kasszát
- A kassza lehet:
- Telepített kliens
- Online adatkapcsolat a központi rendszerrel vagy offline
- Felxibilis architektúra
- Hardver független kialakítás
- Magyarországon online kassza rendeletnek megfelelő engedéllyel rendelkezik
Felkeltettük érdeklődését?
További termékeink:
Microsoft Dynamics 365 Business Central
Vállalatirányítási rendszer – ami lefedi a teljes vállalat működését
LS One - PC alapú kasszarendszer
Az LS One PC alapú kasszarendszer megoldásunkat olyan cégeknek ajánljuk, akik már meglévő vállalatirányítási rendszerük mellé keresnek PC alapú kassza megoldást.