AdmiCloud - privát felhő szolgáltatások

Elekerülhetetlen a cégek életében az informatika és ezzel együtt a felhő.

Segítünk gyorsan és egyszerűen használatba venni az AdmiCloud privát felhő szolgáltatást, használja az Ön vállalkozása is.

Vállalatirányítási rendszerek

Szakértő kollégáink segítenek az Ön cégének is kezébe venni a cég irányítását. 

Mérnöki informatika

IT mérnök kollégáink segítenek megvalósítani, hogy az IT rendszerek az Ön vállalkozását segítsék és ne hátráltassák.

PC alapú kassza rendszerek

az izlandi székhelyű LS Retail vállalat kizárólagos magyarországi partnereként LS One PC alapú kassza megoldásunk illeszthető bármilyen vállalatirányítási rendszerhez.

Kereskedelmi rendszer és vállalatirányítás együtt?

Microsoft Dynamics Business Central és a hozzá kapcsolt LS Central kiegészítő megoldás segítségével az Ön vállalkozásának minden területét képes lefedni.

A pénzügyi-, számviteli műveletek, kis és nagykereskedelem, kassza, raktár és készletek, beszerzés és áruszállítás, egy integrált megoldás!

Integrált építőipari vállalatirányítási megoldás Microsoft Dynamics NAV és Business Central alapokon

MS NAV Építőipari megoldás
Építőipari üzletiági megoldás

Az alkalmazás segítségével egyszerre kontrollálhatók és áttekinthetők az egyes projektek terv illetve tény szintű finanszírozási lehetőségei valamint jövedelmezőségi szintjei.

Üzleti előnyök:

  • Építőipari speciális megoldások integrálása a projektkezelési, számlázási, szállítói, vevői folyószámla, pénzügyi, könyvelési folyamatokkal

 

  • Projektekhez integrált fő és alvállalkozói szerződések nyilvántartása, alap dokumentum kezelés használatával

 

  • Fő és alvállalkozói kapcsolatok kezelése, egymás közötti elszámolások, kompenzálások nyilvántartása, könyvelése

 

  • Banki, pénztári fizetési folyamatok tervezése, visszatartások, bankgaranciák kezelése, figyelembe véve a várható likviditási igényeket

 

  • Rögzített adatok alapján olyan paraméterezhető riportok, kimutatások készítése, amelyek áttekinthető képet adnak a projektek, alvállalkozói tevékenységek helyzetéről

Projektkezelés és építőipari funkciók integrációja

A részletezett építőipari funkciók teljes egészében integrálva vannak a Microsoft Dynamics Business Central / NAV standard projektkezelési moduljára. Üzletági megoldásunk ezen funkciók alapján működnek és kapcsolódnak az alap rendszerhez

Építőipar projekt pénzügy erp

Az alaprendszer az alábbi modulokból áll, amelyet az üzletági megoldás is felhasznál:

A megoldás komplex szolgáltatást nyújt azok számára, akiknek fontos az építőipari pénzügyi, tervezési, projektkezelési specialitások egy integrált rendszerben történő hatékony kezelése.

Speciális vállalatirányítási megoldást fejlesztettünk a Microsoft Dynamics NAV és Business Central integrált rendszerre alapozva. Az iparági megoldás bizonyos mértékben előre paraméterezetten tartalmazza a szegmens jellemző igényeit, a szokásos üzleti és anyagi folyamatokat, ügyviteli elemeket, bizonylat és jelentéssablonokat. Alkalmazásuk segítségével a rendszerbevezetés gyorsabbá és hatékonyabbá válik.

Építőipar projekt tervezés erp

Lefedett üzletági funkciók:

Visszatartások kezelése

A rendszerben külön analitika vezethető az egyes projektekhez, szállítókhoz vagy vevőkhöz kapcsolódó ajánlati, jólteljesítési, szavatossági visszatartásokról. Ez integráltan könyvelhető számlákhoz, folyószámlá- hoz kapcsolódóan. Külön nyilvántartható a bankgaranciák, visszatartások lejárata és riportokon keresztül kimutatható a CashFlow-ra gyakorolt hatása.

Építőipari speciális számlák

Projektekhez kapcsolódóan készíthetők, illetve lekérdezhetők vég és részszámlák, szolgáltatási és garanciális számlák. A számlákon szerepelnek a projektre vonatkozó információk, garanciális vissza- tartások, vagy a szolgáltatási számlákra vonatkozó kompenzálási tételek.

Szállító, vevői kompenzálás

A rendszerben speciális kompenzálási naplón keresztül készíthetők ilyen típusú könyvelési tételek, ahol a program figyeli, hogy a szállító és a vevő ugyanaz a partner legyen, illetve a kompenzált és a kompenzáló tétel összegben megegyezzen. Könyveléskor automatikusan készül kompenzáló levél, majd az érintett tételek a szállító, vevői folyószámlákon ki is pontozódnak. Külön analitikán lekérhetők az egymással szemben kompenzált tételek.

Fő és alvállalkozói projekthez tartozó kapcsolattartók nyilvántartása

Az egyes projektek esetében tetszőleges számú kapcsolattartó definiálható. A kapcsolattartóknak külön kartonjuk van, ahol az elérhetőségi, a státusz, a garanciális tétel adatok rögzíthetők valamint kérdezhetők le.

Projekt check lista

Az egyes projektekhez ellenőrzési, más néven check lista rendelhető. A check listák tevékenységekre bonthatók, pl: ajánlatadási, kivitelezési, átadás-átvételi, garanciális szakasz. Az egyes tevékenységekhez rögzíthetők felelős személyek, határidők, állapotok vagy akár dokumentumok csatolhatók.

Garanciális időszakban projekt hibakezelés

A projekthez rendelhetők feladat sorok, amelyek további tervezési sorokra bonthatók. Ezek lehetnek cikk, főkönyv vagy emberi, gépi erőforrás. Az erőforrásokhoz munkatípustól függően költségek, árak továbbá alvállalkozók is hozzárendelhetők. Így globálisan projekt szinten lekérdezhető, vizsgálható a tervezett és ténylegesen felhasznált alvállalkozói költség, erőforrás és anyag felhasználás.

Kontrolling, elemzési lehetőségek

A Microsoft Dynamics NAV dimenziókezelési lehetőségeit felhasználva a rendszerből naprakészen lekérdezhetők a különféle pénzügyi kimutatások a projektek, az önelszámolási egységek, a költséghelyek jövedelmezőségi, költségekkel kapcsolatos helyzetéről.

Ezen felül kimutathatók:

  • Bankgaranciák, visszatartások projektenként, vagy alvállalkozónként
  • Fedezet, költségnyilvántartás projektenként
  • Terv –tény összehasonlítás projektenként
  • Alvállalkozói nyilvántartó lap

Az ERP rendszer integrálva van a Microsoft legkorszerűbb üzleti kimutatási riportolás rendszerével a PowerBI alkalmazással. Így akár online kimutatások is megjeleníthetők oszlop – vonal diagrammokon, vagy KPI mutatókon keresztül. A elkészített PowerBI kimutatás az ERP rendszerbe közvetlenül integrálható.

Építőipari igényekhez igazodó CashFlow, folyószámla kimutatások

A hagyományos szállító, vevői esedékességen túl a rendszer kimutatja a visszatartások, bankgaranciák esedékes kifizetéseit, felhasználásait, várható bér és egyéb adó utalásokat, projekt fizetési ütemezésekhez kapcsolódó számlázásokat, rögzített, de jóváhagyott bejövő számlákat.

Erőforrások, Erőforrás alaprendszer

Erőforrások és árak nyilvántartása. Az erőforrások rögzíthetők és értékesíthetők, a kapcsolódó erőforrások egy erőforráscsoporttá egyesíthetők, vagy az erőforrások külön-külön is kezelhetők. Az erőforrások munkaerő vagy berendezés típusúak lehetnek, és a kívánt ütemterv szerint rendelhetők hozzá az egyes projektekhez.

 
Erőforráskapacitás-kezelés

Kapacitás és értékesítés tervezése, az erőforrások használati statisztikáinak és jövedelmezőségének kezelésével. A tervezés a naptárrendszerben a kívánt részletességi szinttel és időszakra végezhető. Nyomon követhető az erőforrások felhasználása, és átfogó kép nyerhető az egyes erőforrások kapacitásáról, rendelkezésre állásáról és tervezett költségéről a rendelések és az ajánlatok készítéséhez.

 
Többféle költség kezelése

Az erőforrásokhoz és erőforráscsoportokhoz alternatív költségek is beállíthatók. A költség meghatározható konkrét értékkel, illetve százalékos vagy fix kiegészítő költség alapján. Tetszőleges számú munkatípus definiálható.

 
Projektek és hozzájuk kapcsolódó törzsadatok és projekt könyvelési folyamatok

A projektek erőforrás-felhasználása nyilvántartható a vevőknek történő számlázáshoz. Fix áras, valamint idő- és anyagalapú projektek is kezelhetők.

További lehetőségek:

  • Több feladatot és feladatcsoportot tartalmazó projekttervek készíthetők. A feladatok a kívánt időszakban végezhetők, és költségvetés is tartozhat hozzájuk.
  • A költségvetések más projektekbe is átmásolhatók. Projekt specifikus árlista készíthető a cikkek, az erőforrások és a főkönyvi számlákon szereplő költségek felszámításához a projekt vevője részére.
  • Megtekinthetők a számított Befejezetlen termelés és Elismerés tételek.
  • A Projektek és a Több pénznem kezelése rendszerelem együttes használatával a projekt a helyitől eltérő pénznemben is tervezhető és számlázható.
  • A Projektek és az Értékesítési számlázás együttes használatával a projektek a megfelelő vevőkhöz rendelhetők és részben vagy teljesen kiszámlázhatók.

További termékeink:

Rólunk

Tudjon meg többet cégünkről, filozófiánkról.

Elérhetőségek

Lépjen kapcsolatba velünk személyesen.

 

v

Írjon nekünk

Hozza hozzánk ötleteit vagy IT problémáit, együtt megkeressük a megoldást.

Ügyfélportál

Ön már ügyfelünk?
Lépjen be ügyfélportálunkon.

Filozófiánk

Megérteni, Megalkotni, Működtetni

A három „M” amely az Ön szolgálatában áll az év bármely napján, annak bármely percében, hogy vállalata folyamatosan haladhasson és eredményesen fejlődhessen.

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy értesüljön legújabb megoldásainkról, fejlesztéseinkről: