AndyPOS PC-s online kassza kereskedelmi és ERP rendszerhez

Sep 6, 2020 | AndyPOS

Ez alkalmassá teszi a megoldást az üzleti logika mögötti, „szolgáltatás-szerű” működésre és a „fiskalizált” bizonylatok előállítására.

Az AndyPOS a kereskedelmi rendszer mögötti bizonylatoló megoldás támogatására – a Nemzeti Adó és Vámhivatalnál – engedélyeztetéskor dokumentált Rest API interface felület került elkészítésre.

A „szolgáltatás-szerű” üzemmódban a pénztárgép megoldás felületén keresztüli adatbevitel lehetőségét kizártuk, így a rendszer csak az üzleti logika vezérlési parancsait hajtja végre.

A Rest API interfész segítségével a Microsoft Dynamics Business Central-t, Microsoft Dynamics LS Central-t használó cégek részére rugalmas értékesítési megoldás biztosítható.

Igény esetén a Rest API interfész segítségével további harmadik fél által kialakított kereskedelmi rendszerek mögé is könnyen illeszthető.

Az AndyPOS pénztárgép alkalmazás, egy olyan általános pénztárgépes megoldás, amely mind önmagában, mind egy komplex kereskedelmi rendszer mögötti bizonylatoló megoldásként felhasználható.

 

AndyPOS Start képernyő

Főbb funkciók:

  • Start
  • Eladás
  • Visszáru
  • Göngyöleg visszavét
  • Sztornó
  • Befizetés
  • Nem adóügyi bizonylat
  • Fiók nyitás
  • Kifizetés
  • Bizonylat összesítő
  • Pénztár jelentés
  • Szerviz díj kimutatás
  • AEE adatai jelentés
  • Adóügyi napzárás
AndyPOS Eladás

Egyszerűsített számla funkció

Az AndyPOS pénztágép megoldással van lehetőség vevő adatok megadását követően egyszerűsített számlát nyomtatni a pénztárgép adóügyi nyomtatón keresztül.

Ennek nagy előnye, hogy utólag már nem kell az adóhivatal felé adatszolgáltatásba bevonni, mert ezt a tevékenységet az AEE elvégzi Önök helyett!

Fizetőeszközök

Az AndyPOS pénztárgép megoldás alkalmas különböző fizetőeszközök kezelésére, azokkal történő fizetés elfogadására és ezek adatainak a nyilvántartására.

Pénztárjelentés

Az AndyPOS pénztárgép megoldás tartalmazza a 48/2013 NGM rendeletben megkövetelt „Pénztár Jelentés” és „Napi forgalmi jelentés” nyomtatást, amelyek minden napzárás esetében kötelezően nyomtatandó bizonylatok.

Az azonos nevű gomb megnyomásával lehet a pénztár jelentést kinyomtatni. Ezen az adóhatóság által megadott struktúrában találhatóak meg a teljes adóügyi nap bizonylatainak az összesítő értékei.

 

AndyPOS Befizetés

Euro bevezetés és használat

A pénztárgép alkalmas arra, hogy Euró üzemmódban is működjön, az adóhatóság szervereitől kapott vezérlő adatok alapján és a jogszabályban meghatározott módon manuálisan, vagy automatikusan.

Ezen túlmenően az AndyPOS pénztárgép megoldás alkalmas az EURO fieztőeszköz folyamatos elfogadására is.

Általános nem adóügyi bizonylat

Az „Általános nem adóügyi bizonylat” létrehozása funkcióval, a felhasználó tetszőleges bizonylatot is létre tud hozni, mint nem adóügyi bizonylat, fa pénztárgép program azonban validája az NGM rendelet megkötéseit.

Éttermi megoldás funkció:

Az AndyPOS pénztárgép megoldás alkalmas „asztalozó funkció” segítségével éttermi környezetben történő működés megvalósítására.

Az továbbá az éttermi üzemmódban kialakításra került a „szervízdíj” kezelése, illetve a rendeletnek megfelelő fogyasztási összesítő bizonylat nyomtatása.

A program maradéktalanul teljesíti a 48/2013 NGM rendeletben leírt adattárolási kötelezettséget.

Ha nem éttermi környezetben kívánja használni a kasszaprogramot, ez a funkcionalitás felhasználható pl. a párhuzamos kosárkezelésre (tranzakció felfüggesztés/folytatás).

AndyPOS Szervíz funkciók

Helyszínen igénybe vehető funkciók:

  • AEE szervizbe szállítása;
  • AEE visszaszállítása szervizből;
  • AEE üzemeltetés szüneteltetése;
  • AEE üzemeltetés folytatása;
  • AEE átszemélyesítése;
  • AEE blokkolás feloldása;
  • AEE gyártói tanúsítvány nyomtatása;
  • Éves felülvizsgálat;
AndyPOS Étterem Asztal választás

Szervíz funkció:

A rendszerben implementálásra kerültek 48/2013 NGM. rendeletben meghatározott módon rögzített AEE és program szerviz funkcionalitások.

Ezek segítségével az első és a másodszintű szupport munkája lényegesen egyszerűsödik.

Távoli elérhetőség segítségével elvégezhetők azok a szervíz tevékenységek, melyek nem igényelnek a jogszabály alapján helyszíni megjelenést.

  • NAV kommunikáció teszt;
  • ÁFA váltás;
  • ÁFA váltás művelet végrehajtása;
  • Euró átállás;
  • Dátum/idő szinkronizáció;
  • XML-ek exportálása;
  • AEE log exportálása;
  • Szerviz mód indítása;
  • SW csere;
  • AEE FW lekérés;
  • TRMRDY küldése;
  • AEE újraindítása;
  • AEE leállítása;
  • Beállítások szinkronizálása;
  • AEE FW csere indítása
AndyPOS Szerviz mód

Felügyeleti funkció:

A rendszerben elkészítésre került egy felügyeleti funkció is, így a folyamatos rendszerfelügyeleti feladatot ellátó külső programokat (pl.:ZABBIX) üzemeltetési adatokkal tájékoztatja.

Ezek lehetnek fiskális jellegű (pl.:AEE) vagy általános jellegű (üzemelési környezeti) adatok is.

Így az elsőszintű szupport feladatokat ellátó személyek esetlegesen hamarabb értesülnek egy meghibásodásról vagy annak lehetőségéről, mint hogy az bekövetkezne, vagy a felhasználók azt észlelnék.

Az AndyPOS futtatásához gyakorlatilag „A”-tól „Z”-ig bármely POS vagy PC gyártó korszerű eszköze alkalmas.

Természetesen van lehetőség meglévő POS eszközpark felhasználására is, de ebben az esetben egyedi vizsgálta tárgya az alkalmasság.

Alapértelmezett az érintő képernyős kezelés, de van lehetőség billentyűzet és egér alkalmazására.

Kezeli vonalkód olvasókat is, melyeken keresztül a vonalkód adatok beolvashatók.

Bankkártya terminálok illesztését is biztosítja a program, melyek közül a SixPay, OTP és a K&H eszközeinek illesztése már megtörtént, továbbiak folyamatban vannak.

 

POS Eszközök és program környezet:

 

Működésének alapja a Com-passz Kft által gyártott adóügyi ellenőrző egység (AEE), amin keresztül a bizonylat nyomtatás történik.

Az adóügyi egység a nagy pénztárgép-, és neves nyomtató gyártók, legtöbb POS nyomtató típusával kompatibilis.

Ehhez illesztésre kerültek neves vevőkijelző gyártók kijelzői és a több fiókgyártó fiókjai, melyeknek a kezelése a jogszabályban meghatározott módon került megvalósításra.

 

Microsoft Windows

Az AndyPOS  futtatási környezete a Microsoft Windows operációs rendszer.
Windows 10 vagy ezt követő verzió ajánlott.

A program a beállításait és a tranzakciós adatokat SQLite adatbázis tárolja. Ez lehetővé teszi a rugalmas telepíthetőséget és az üzemeltetés során a sokoldalú kapcsolatokat.

Fejleszthetőség:

A rendszer fejlesztések szempontjából nyitott és bármilyen irányba fejleszthető és bővíthető igény esetén.

Cégünk felkészült és sok éves, a pénztárgépes fejlesztésekben, engedélyeztetésekben megszerzett tapasztalattal rendelkező kollégái végzik az ilyen irányú feladatok ellátását.

Amennyiben a jelenlegi funkcionalitáson felül merülne fel  igény, úgy azt, amennyiben törvényi előírás nem tiltja, természetesen elkészítjük Önnek.

Engedélyeztetés és forgalmazási engedély:

Megoldásunk minden tekintetben megfelel a 48/2013 NGM rendeletnek, és a 9/2016. (III. 25.) NGM rendeletnek melyek a Pénztágépek műszaki követelményeiről, azok használatáról, és a pénztárgépes adatszolgáltatásról rendelkeznek.

A BFKH és az Nemzeti- Adó és Vámhivatal szakhatósága az A266 típusjezésú AndyPOS Éttermi pénztárgép forgalmazási engedély megadásával elismerte.

AndyPOS forgalmazási engedély

Referenciáink:

Hard Rock Cafe
SportVision
Libertine könyvesboltok
Homasita
Brendon
Sizeer
Fotoplus

Felkeltettük érdeklődését?

Vegye fel a kapcsolatot szakértő kollégáinkkal weboldalunkon keresztül vagy keressen minket telefonon, e-mail-en bizalommal!

LS Central

LS Central
a Microsoft Dynamics 365 Business Central-hoz

Egységes vállalatirányítási rendszer megoldás kereskedelemre és vendéglátásra

Microsoft Dynamics 365 Business Central

 

Vállalatirányítási rendszer – ami lefedi a teljes vállalat működését

Rólunk

Tudjon meg többet cégünkről, filozófiánkról.

Elérhetőségek

Lépjen kapcsolatba velünk személyesen.

 

v

Írjon nekünk

Hozza hozzánk ötleteit vagy IT problémáit, együtt megkeressük a megoldást.

Ügyfélportál

Ön már ügyfelünk?
Lépjen be ügyfélportálunkon.

Filozófiánk

Megérteni, Megalkotni, Működtetni

A három „M” amely az Ön szolgálatában áll az év bármely napján, annak bármely percében, hogy vállalata folyamatosan haladhasson és eredményesen fejlődhessen.

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy értesüljön legújabb megoldásainkról, fejlesztéseinkről: