Vállalatirányítási rendszer üzemeltetés és támogatás

Minden vállalkozás életében kritikus fontosságú szerepet tölt be a vállalatirányítási rendszer működése, rendelkezésre állása, annak stabilitása.

Nem megengedhető a rendszer kiesése, támogatásának hiánya, vagy a felmerült igények, problémák lassú lereagálása.

Mi az AdmiNetwork-nél tudjuk mennyire fontos szempontok ezek, így az üzemeltetés során kiemeltnek tartjuk a gyors reakciót, rugalmasságot, folytonosságot és a rendszer működésének stabilitását is.

IT területünk és tapasztalatunk felhasználásával az Ön Microsoft Dynamics Business Cental (aka Nav) rendszerét nem csak szoftveres üzemeltetéssel, hanem IT platform és architektúra támogatással is ötvözni tudjuk.

Akár 7/24 működő Helpdesk szolgáltatásunk segítségével Ön bármikor bejelentheti problémáját, melyet szinte azonnal lereagálnak kollégáink a legnagyobb hatékonysággal, távoli rájelentkezés segítségével.

Az üzemeltetés során alkalmazott monitoring rendszerünk használatával, több általánosan kivetíthető, vagy ad-hoc módon jelentkező probléma detektálható, így a platform üzemeltetésünk szinte észrevétlen módon végezzük, melynek eredményeképpen szinte a nullára csökkenthető a rendszer kiesése.

Microsoft Dynamics konzulensi és IT mérnöki kompetenciánk segítségével az Ön vállalkozása ár – érték arányban a legmagasabb szintű szolgáltatást kapja. Legyen szó az alapvető alkalmazás hibaelhárításáról vagy az ÁFA, évzárás során keletkező pénzügyi konzultáció támogatásról.

Professzionális üzemeltetés

A szolgáltatásainkat több éves tapasztalattal rendelkező szakértői csapat biztosítja. Így Ügyfeleink számára az alábbiak szerint állunk rendelkezésre:

AdmiNetwork Support Portal

Hatékony és gyors hibakezelés

Saját fejlesztésű hibabejelentő rendszeren keresztül, vagy email-es eléréssel tudjuk fogadni az Ügyfél bejelentéseit. „Ticketing” rendszerünk alkalmas a

  • hibabejelentések fogadására,
  • hibaelhárítások támogatására,
  • a hibakezeléshez kapcsolódó minden releváns adat, információ tárolására, visszakeresésére,

a hibaelhárítás folyamatának, előrehaladásának nyomon követésére.

Integrált

mert nem csak a Business Central (vagy korábban Dynamics NAV) üzemeltetését supportáljuk, hanem a hozzá kapcsolódó IT infrastruktúra részt is. Tecnikailag a kiszolgálás azonos platformon történék, mivel ugyanaz a szorosan együttműködő szakértői és management csapat áll mind az IT és mind az ERP szolgáltatások mögött.

Rugalmas

mert a rendelkezésre állás és reagálási idők (SLA szintek) esetén egyedi megállapodások szerint az ügyfél igényeihez tudjuk igazítani az üzemeltetési feladatainkat.

Sokoldalú

mert a support munkát azonos színvonalon tudjuk biztosítani saját felhős megoldásunkon keresztül, Azure cloud környezetben, vagy távoli eléréssel az ügyfél szerveréről egyaránt.

Hatékony

mert párhuzamosan több csatornán tudjuk fogadni az üzemeltetéssel kapcsolatos bejelentéseket. Ami lehet akár telefon, email, vagy akár webes ügyfél portál kapcsolat is.

  • Oktatások kulcs és végfelhasználók számára. Számunkra mindegy, hogy az egyik legkorábbi Navison Attain 3.00 vagy a legkorszerűbb Business Central verzióban kell oktatni. Az AdmiNetwork-nél nem probléma, ha a pénzügy modult, a projekt kezelés, a szerviz-, logisztika-, raktárkezelés- vagy gyártás modul oktatására van igény. Minden esetben felkészült kollégát tudunk biztosítani az adott feladatra.
  • Fejlesztések, testre szabások, design munkák. Az iparági specifikus igényeket ismerő konzulens munkatársunk segít meghatározni a fejlesztési igényt, vagy szükség esetén tanácsot tud adni a helyes megoldás eléréséhez. Igyekszünk mindig megoldást adni, s tanácsadó cégként javaslatokkal segíteni a hatékonyabb ügyviteli folyamatokat.
  • Paraméterezés, ERP rendszer telepítés, új teszt vagy éles környezet kialakítás, mentések készítése. Az IT és Vállalatirányításban képzett szakértőink segítségével igény szerint tudjuk kialakítani az új éles vagy teszt környezetet, automatizált mentések készítését. Paraméterezéshez, törzs, nyitóadat feltöltéshez konzultációs munka keretén belül állunk rendelkezésre.

Rólunk

Tudjon meg többet cégünkről, filozófiánkról.

Elérhetőségek

Lépjen kapcsolatba velünk személyesen.

 

v

Írjon nekünk

Hozza hozzánk ötleteit vagy IT problémáit, együtt megkeressük a megoldást.

Ügyfélportál

Ön már ügyfelünk?
Lépjen be ügyfélportálunkon.

Filozófiánk

Megérteni, Megalkotni, Működtetni

A három „M” amely az Ön szolgálatában áll az év bármely napján, annak bármely percében, hogy vállalata folyamatosan haladhasson és eredményesen fejlődhessen.

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy értesüljön legújabb megoldásainkról, fejlesztéseinkről: