Informatikai rendszer üzemeltetés

Tapasztalataink alapján az informatikai rendszerüzemeltetés igazi sikere és eredményessége a naprakész technikai ismereteken és a tapasztalaton felül, az emberközeli kiszolgálásban, gyors reakcióban, rugalmasságban és a folyamatos kapcsolattartásban rejlik.

Emberközpontú kiszolgálás, gyors reakció, lekövethetőség és profi hozzáértés az üzemeltetésben.

Rugalmas és tapasztalt IT szolgáltatóként megtanultuk, hogy az „ember a gép mögött” kifejezés nagyobb érték, mint a röghöz kötött folyamatok betartása és a csupáncsak szakmai megoldások gyakorlása.

Informatikai üzemeltetéssel kapcsolatos tevékenységünk során ismerjük a kompromisszumokat, kezeljük az egyedi kéréseket és minden esetben rugalmasságot biztosítunk, hogy az Ön vállalkozásának dinamikája és üzletfolytonossága fejlődhessen.

Informatikai üzemeltetés tevékenységünk megoldást biztosít teljes informatikai rendszer, vagy részleges üzemeltetési tevékenység megvalósítására egyaránt.

Az IT területen szerzett tapasztalataink segítségével, átfogó és professzionális megoldást biztosítunk kis – közép vállalkozástól a nagyvállalati informatikai igényekig bezárólag egyaránt.

A hét bármely napján, annak bármely percében (7/24) elérhető Helpdesk szolgáltatásunk segítségével és országos lefedettséggel azonnali beavatkozással kínáljuk informatikai üzemeltetési szolgáltatásunkat az Ön vállalata számára, akár cserehardver szolgáltatás biztosítása mellett.

Előnyök:

Az informatikai rendszer üzemeltetés a következő előnyöket biztosítja Önnek:

  • Olcsóbb, mint ha bővítené a főállásban alkalmazott rendszergazdák számát.
  • Átruházható a felelősség.
  • Nincs szükség szakmai továbbképzésre.
  • Akár a nap 24 órájában, a hét minden napján rendelkezésedre áll.
  • Nincs betegszabadság, azaz a szolgáltatás mindig elérhető.
  • Tervezhető annak költsége.
  • Az igénybevett szolgáltatás költségként leírható.

Szolgáltatásunk tartalma:

  • Igény szerinti rendelkezésre állás (7/24, 6/11, 5/8)
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Dedikált e-mail cím hibabejelentéshez
  • Online hibabejelentő felület, tickecting rendszer
  • Dedikált üzemeltetési kapcsolattartó

Referenciáink:

Rólunk

Tudjon meg többet cégünkről, filozófiánkról.

Elérhetőségek

Lépjen kapcsolatba velünk személyesen.

 

v

Írjon nekünk

Hozza hozzánk ötleteit vagy IT problémáit, együtt megkeressük a megoldást.

Ügyfélportál

Ön már ügyfelünk?
Lépjen be ügyfélportálunkon.

Filozófiánk

Megérteni, Megalkotni, Működtetni

A három „M” amely az Ön szolgálatában áll az év bármely napján, annak bármely percében, hogy vállalata folyamatosan haladhasson és eredményesen fejlődhessen.

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy értesüljön legújabb megoldásainkról, fejlesztéseinkről: