Cégünk története:
2009.
Az AdmiNetwork Hungary Kft.-t bejegyzése, cégalapítás.
Az adminetwork.hu domain bejegyzése.
Létszám: 2 fő
2011.
Megnyitottuk székesfehérvári irodánkat.
Csatlakoztunk a Laurel Cégcsoporthoz, ezzel biztosítva a folyamatos fejlődést.
Létszám: 4 fő
2014.
Az IT mérnöki szolgáltatási üzletágunk mellett, elindult a Microsoft Dynamics NAV üzletágunk is.
Elindul az AdmiNetwork Support Portál, amely ügyfeleinknek Ticketing rendszert biztosít.
Létszám: 11 fő
2015.
Az AdmiNetwork szolgáltatási portfólió új termékkel bővül:
Elindul az AdmiCloud privát felhő szolgáltatás.
Önálló szerverpark, 99,6%-os rendelkezésre állással.
Létszám: 12 fő
2016.
Az IT mérnöki üzletágunk hálózatmérnöki tudásbázissal bővül.
Az általunk üzemeltetett ügyfélszerverek monitoring szolgáltatással biztosított felügyeleti megoldással egészülnek ki.
Létszám: 15 fő
2018.
Az IT mérnöki üzletágunk hálózatmérnöki tudásbázissal bővül.
Az általunk üzemeltetett ügyfélszerverek monitoring szolgáltatással biztosított felügyeleti megoldással egészülnek ki.
Létszám: 15 fő
2019.
Kiváltunk a Laurel Cégcsoportból, az üzleti lehetőségek további bővítése a folyamatos fejlődés folytatása a célunk.
Microsoft GOLD Partner minősítést kaptunk.
Partneri megállapodás az LS Retail ehf. -el.
10 évesek lettünk.
Létszám: 22 fő
2020.
Microsoft GOLD Partner minősítés a második évben is.
LS Central Standard Partner minősítés az LS Retail ehf.-től.
Ruckus Wifi Certified Partner minősítés megszerzése.
A lehetőségek és a kitűzött célok elérése, a további fejlődés a célunk, a történetünk folytatódik……
Létszám: 22 fő